του Κωνσταντίνου Κολέτσα, Διευθύνοντος Συμβούλου της Anyhow Media Α.Ε.
Κάποτε, για να παίξεις διαφήμιση στην τηλεόραση ή στο ραδιόφωνο, έπρεπε να ‘χεις λεφτά, θάρρος και λόγο. Σήμερα; Οποιοσδήποτε έχει budget μπορεί να μπει. Αλλά λίγοι αξίζουν πραγματικά να είναι εκεί.
Η μαζική προβολή δεν είναι για όλους. Όχι επειδή κοστίζει. Αλλά γιατί εκθέτει. Αν το brand σου δεν έχει αφήγημα, χαρακτήρα και ταυτότητα, τότε η τηλεόραση και το ραδιόφωνο θα σε ξεσκεπάσουν – δημόσια.
Το κοινό πλέον δεν συγχωρεί. Έχει μάθει να ξεχωρίζει το “πληρωμένο” από το “πραγματικό”.
Η τηλεόραση έχει το εύρος. Το ραδιόφωνο έχει το βάθος.
Αν η καμπάνια σου είναι απλά “όμορφη”, θα χαθεί στον θόρυβο. Αν όμως είναι γνήσια, ανθρώπινη, και τολμηρή, θα γίνει θέμα.
ΝΑΙ: Στην παραγωγή που σέβεται το κοινό.
ΟΧΙ: Στο να φωνάζεις “προσφορά” κάθε 3 δευτερόλεπτα.
ΝΑΙ: Στο να επενδύσεις σε ραδιόφωνο με σωστό σενάριο και αυθεντική φωνή.
ΟΧΙ: Στο να βάλεις “ό,τι να ’ναι” για να γεμίσεις το media plan.
ΝΑΙ: Στην ένωση digital + συμβατικού. Η συνέργεια είναι η δύναμη.
ΟΧΙ: Στην αποσπασματική παρουσία που μπερδεύει τον θεατή/ακροατή.
Αν δεν έχεις κάτι να πεις, καλύτερα μη μιλήσεις.
Στην Anyhow Media A.E., δεν προτείνουμε ποτέ μαζική προβολή αν δεν υπάρχει ουσία από πίσω.
Η τηλεόραση και το ραδιόφωνο είναι μικρόφωνα – όχι φίλτρα. Αν δεν ξέρεις ποιος είσαι, θα το μάθει όλη η χώρα πριν το μάθεις εσύ.
Το να παίξεις τηλεόραση ή ραδιόφωνο δεν είναι “βαριά βιομηχανία” διαφήμισης. Είναι το crash test του brand σου.
Αν το αντέχεις – προχώρα.
Αν όχι – φτιάξ’ το πρώτα και ξαναδοκίμασε.
Κωνσταντίνος Κολέτσας
Διευθύνων Σύμβουλος – Anyhow Media A.E.